30 Ağustos 2014 Cumartesi

GÜNAYDIN SAYIN BAYKAL



Daha bir ay önce yazmıştım. Şu başörtüsü ile barışın. Halkın ne istediğini keşfedin diye. Neden AİHM. den bekliyoruz her şeyi. Onlar halkı Hıristiyan olan bir toplum. Ama sizin halkınız Müslüman. Eğer Müslümanlıkla bir sorunuz yoksa onların derdine siz derman olacaksınız demiştim.

                Onlar şu başörtüsü sorununu çözsün diye beklemek yerine, biz çözelim onlar bizi örnek alsın davranışını sergilemek için öyle çokta yürekli olmaya gerek yok. Halkını anlamak yeterli. Yok, eğer anlamıyorsanız boşuna siyaset yapmayın. Peki, CHP zihniyeti bu gerçeği kavradı mı?

Bence kavramadı.

Peki, nedir bu çarşaflı kadınlara rozet takma, üye yapma işi?

             Dün akşam bir kanalda CHP li milletvekili diyor bu konudaki fikir sistemimizde bir değişiklik yok. Madem yok, madem başörtüsüne hala karşıyız, peki rozet takılan çarşaflı kadın ne demek istedi öyleyse. Burada CHP dediğini söyledi. Gerçi Sayın Baykal başka, Sayın Serter başka şey söyledi ama biz hülasasını alırsak, beni çarşaflı kadının söylediği ilgilendiriyor.

              Öyleyse çarşaflı kadın ne dedi? Kadın konuşmadı ama bence aynen şunu söyledi. Sizin başörtüsüne karşı olduğunuzu biliyorum. Anayasa düzenlemesinde mahkemeye başvurup başörtülü kızlara okul yolunu kapattığınızı da biliyorum. Ben kıyafetimden memnunum. Size katılıyorum ki, beni çarşafımdan dolayı, başörtümden dolayı aşağılayın, Anayasa mahkemesinde kıyafetimle ilgili davalar açın, beni buralardan silin. İşte şimdi size katılıyorum ki beni mümkünse Türkiye coğrafyasından silin.

               Peki, Çarşaflı kadın bunu dedi mi? Hiç kimse kendisini yeryüzünden silmek isteyen bir zihniyete yardım etmez. Hani biriyle kavga yaparken, hasmınıza dur sana bir sopa vereyim de beni iyi döv demek gibi bir şey bu. O zaman bir ihtimal kalıyor geriye. Bu çarşaflı vatandaşımız, eğer geçmiş yıllarda örneklerini gördüğümüz gibi bu olayda konu mankeni değilse, inanmış demek ki Sayın Baykal’a.

                Bir yandan da Sayın Serter değişiklik diyorsa eğer, bu işte bir gariplik var öyleyse. İnsanların fikirleri zaman içinde değişebilir, olgunlaşabilir. Başkaları bunu söylediğinde, asla inanmamış ve takiye yapıyorsunuz demişlerdi muhteremler. Şimdi kendileri de takiye yapıyor olmasınlar. Ne zamana kadar? Tabi ki 29 Marta kadar. Geçen seçimde de bunu görmüştük.

                Sayın Baykal iktidar olmak istiyorsa, başörtüsü ile sorunlarını çözmeli. Çünkü başörtülü insanların CHP ile bir sorunu yok gördüğüz gibi. O zaman vatandaş kendisini sorun yapmayan, böyle kabul eden biri var, ben ona oy veririm demez. Partilerin fikirlerine, ekonomik görüşlerine, işsizlik reçetelerine, yolsuzlukla mücadelelerine bakar ve oyunu verir. Yoksa hiç kimse aptal değil. Hem kendisine karşı olacaksınız, hem kendisini hırpalayacaksınız, hem de size bunu yapmanız için oy verip sizi destekleyecek.

19.11.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder